Paketerade tjänster

Human Support

Human Support
Vad vi erbjuder
XLA - Experience Level Agreement
Förstudie
Det finstilta*

Den nya arbetsplatsen är inte längre på kontoret, utan i hemmet, caféet, hos grannen, bästa kompisen eller till och med sängen!​

Linjen mellan arbete och privat är nästintill obefintlig. Det är därför viktigt att möta sina slutanvändare på en mer human nivå – erbjud dem hjälp med det digitala!​

Frågorna till supporten kommer förändras. Det gäller att företag hänger med i den digitala transformation vårt samhälle just nu befinner sig i.​

– Det ska vara enkelt och bara fungera!​

 

Första linjens support
Vi tror att upplevelse är nyckeln till en framgångsrik support. Att få hjälp med sitt problem snabbt nog är inte längre det viktigaste. Upplevelsen av mötet med supporten, det är framgången!

Omni Channel – Mötet är viktigt
Har ni funderat på era kontaktvägar? Hur sker ert möte med användaren? Vi erbjuder multipla sätt för kontakt med en tekniker! Chatt, mejl, video, Messenger, WhatsApp, Teams, Självbetjäningsportal eller varför inte ett telefonsamtal? Vi möter kunden i den plattform hen känner sig bekväm med!

Förmån för er anställda!
Eftersom ni med oss utökar er support blir det ytterligare en förmån för era anställda. Ni erbjuder dem dessutom hjälp med deras privatägda IT-utrustning, det är service det!

Ni kan inte välja fel person
Med support som tjänst hos Human IT säkerställer vi att ni får hjälp av den kompetens som är bäst lämpad för era utmaningar. Vi säkerställer att kvaliteten alltid är densamma oavsett vem ni pratar med.
Ena gången är det Stefan, en annan gång Alessandro – ibland kanske både Jens och Mia.

Sluta släck bränder!
Ofta arbetar servicedesk-medarbetare med att släcka bränder. Låt oss hantera de tråkiga återkommande arbetsuppgifterna, säkerställa en god kunskap hos slutanvändaren och snabb återkoppling. Er personal kan istället fokusera på mer komplexa problem, proaktivt arbete och värdeskapande uppgifter!

Support för standardapplikationer
Vi är experter på de vanligaste applikationerna som M365, Azure, Teams, Zoom, Adobe etc.

Rådgivning & vägledning
Vi hjälper användaren att återställa lösenordet själv. Ljudproblem, blåtandsproblem, videokonferens, skrivareoch så vidare. Vi skiljer inte mellan arbete och privat, behöver användaren hjälp med att konfigurera sin privata router – låt oss hjälpa dem! Arbetsplatsen är trots allt ofta i hemmet.

Nöjdare slutanvändare! ⭐⭐⭐⭐⭐
Vi arbetar ständigt med att förbättra kvalitet och upplevelse. Vi blir er partner i detta, och tillsammans bygger vi världens bästa supportorganisation!

Är ni nöjda, är vi det!

​Vi håller oss ständigt uppdaterade med ny funktionalitet, uppgraderingar och förändringar. Låt oss hantera alla inkommande ärenden och lämna det mer komplexa och utmanande till er egen personal. Vi frigör er tid så användaren får snabbare och mer effektiv hjälp direkt.​

Vi tror på att en kundresa i världsklass – därför mäter vi XLA (Experience Level Agreement)

😠😑😄

Det viktigaste är att slutanvändaren känner sig väl mött, sedd, hörd och förstådd. Därför kommer svarstider och åtgärdstider bli en naturlig del av kundresan oavsett.

→ Vårt mål: minst 90% nöjda slutanvändare

Är du nyfiken på hur vi kan bidra med värde till din organisation med Human support?

Vi erbjuder en kostnadsfri förstudie där vi undersöker vilket värde vi eventuellt kan bidra med i er tjänsteleverans.

Fyll i dina kontaktuppgifter så kontaktar Aina dig och berättar mer!

Ditt namn:

Organisation:

E-mailadress:

Telefonnummer:

📝6 månaders bindningstid
Vi tror att vi behöver 2-3 månader för att sätta oss in i er miljö och verksamhet för att visa på att vi erbjuder ett mervärde för er organisation.
Hur snabbt vi levererar beror på flera faktorer. Bl.a. åtkomst, samarbete och tidigare processer. Månad 3-6 kommer effekten av vår Humana support.

📅 3 kalendermånaders uppsägningstid
Är ni inte nöjda eller känner att det inte ger er tillräckligt mycket – säg upp tjänsten! Tjänsten finns inte för att binda er i krångliga avtal, utan för att påvisa resultat, effektivisering och nöjdare användare.

⭐ Kundnöjdheten styr priset
Vi eftersträvar alltid efter att ha 100% nöjda kunder, men om era användare inte är mer än 90% nöjda, då förstår vi att vi behöver göra bättre ifrån oss. Uppnår vi inte XLA fakturerar vi inte heller fullt pris.

🚀 Växla nivå när ni önskar
Ibland är behovet större, ibland mindre. Vi fattar!
Det ska vara enkelt att anpassa åtagandet efter hur det ser ut hos er. Var 3e månad uppdaterar du oss med vilka/hur många som ska ha tillgång till Human Support.

Vill du veta mer? – Kontakta oss

Aina Mattsson
Business Manager Digital Services
+46(0)-76-326 16 64