Human IT Stockholm förstärker försäljningsorganisationen med Johan Franklin

Human IT Stockholm förstärker försäljningsorganisationen med Johan Franklin.

Johan tillträder rollen som Sales Executive och kommer aktivt att arbeta med försäljning för både Lexicon IT-konsult och Human IT, detta för att öka expansionstakten i Stockholm.

Johan är en affärsdriven säljare med lång säljbakgrund inom olika branscher och tjänsteområden. Med roller som KAM, försäljningschef och säljare har han ett brett register när det gäller att förstå och avtäcka kundbehov samt applicera lösningar som skapar starka kundvärden. Johans passion är att hitta nya lösningar till gamla problem, vilket kommer passa bra med Human IT´s erbjudande inom digitalisering.

” Jag känner stor optimism och framtidstro inför mitt uppdrag på Human IT som  Sales Executive. Digitalisering är något som påverkar oss alla i allt större utsträckning och det känns jättespännande och utmanande att få möjligheten att vara med och hjälpa företag och organisationer i Sveriges på deras digitala resa. Med en bakgrund inom lagsporter är jag också medveten om att man inte kan göra allting själv och ser att den organisationen som Human IT redan har på plats kommer vara en stor anledning till vår framtida framgång. Det skall bli oerhört kul att tillsammans med ledningen på Human IT få vara med och utveckla verksamheten och erbjudandet. Framförallt lockar Human IT med sina höga ambitioner, digitala erbjudande och humana synsätt. Jag hoppas kunna tillföra en hel del till organisationen”, säger Johan Franklin.

Johan Franklin
Sales Executive Human IT